שימוקיטאזאווה טוקיו Shimokitazawa – העולם שייך לצעירים

העולם שייך לצעירים

פעם, חברת קוקה קולה יצאה בקמפיין “קוקה קולה-העולם שייך לצעירים” אני לא יודעת עד כמה היום זה היה פוליטיקלי קורקט, אבל כשמדברים על אזור shimokitazawa בטוקיו שנמצא בדרום העיר, מבינים שהעולם שייך לצעירים ולצעירים ברוחם.. יש הרבה דמיון בין המשקה הזה (ואני לא עושה פרסומת) ובין shimokitaza.

IMG-20181009-WA0107

הרבה צבעים ואנשים

שימוקיטאזווה הוא אזור תוסס, מלא חיים  עם הרבה צבעים ואנשים. יש בו משהו בוהמייני וטרנדי אך שלא בדומה להרג’וקו שגם הוא אזור כזה,יש בו משהו יותר אותנטי, נושם ומשקף אמירה של אנשים שיש להם מה להגיד והם אומרים את זה בעוצמה, עם הרבה צבע, בוהמייניות ותוך חיבור בין ישן וחדש.

IMG-20181009-WA0117

אל האזור מגיעים בקוי הרכבת keio Inokashira line משיבויה ו-Odakyo משינג’ וקו. אך קיימות אופציות נוספות מאזורים אחרים. ביקרתי באזור בשעות אחר הצהריים המאוחרות, עם היציאה מהרכבת קיבלו את פני דוכנים של אנשים שמוכרים כל מיני דברים בעבודת יד כמו בדוכנים בנחלת בנימין התל אביבית.

IMG-20181009-WA0083

שימוקיטאזאווה מובילה בקביעת הטרנדים

מהדוכנים הארעיים מגיעים לחנויות הקבועות בשלל הרחובות של האזור. חבל שאי אפשר להעביר את תחושת העליצות ששוררת במקום על שלל הבגדים המיוחדים, חלקם חדשים חלקם ישנים(ביניהם גם  בגדי מעצבים שזוכים לעדנה מחודשת)  חולצות קטיפה מדהימות משנות השישים  לצד תיקים של הצעקה האחרונה בעיצוב של פחית קולה (שוב קולה ואפילו אין לי מניות בחברה).אין ספק ש- shimokitazawa מובילה בקביעת הטרנדים האופנתיים בכרך הגדול, טוקיו.

IMG-20181012-WA0006

לקראת ערב האזור הופך חגיגי מתמיד, האורות נדלקים בשלל צבעים. יש חבורות של אנשים שמנגנים או מופיעים וכל הרחוב לובש תחושת  קרנבל אחד גדול.

IMG-20181009-WA0089

ממליצה להגיע אחר הצהריים ולגלוש אל הערב, לשבת בבתי הקפה שפזורים באזור, עם שקיות הקניות שרכשתם, לשאוף את האוירה ישר לתוך הריאות ולחייך אל העולם.

IMG-20181009-WA0065

לכו לשימוקיטאזאווה (shimokitazawa)

העולם לא שייך לצעירים הוא שייך לכל מי שרוצה להנות, לשמוח, לצחוק, לבכות, לחיות. אם אתם כאלה, ואם אתם צמאים לעוד לכו לshimokitazawa. כי כמו שקבעה פרסומת נוספת לחברה ההיא ההיא.. (שאת שמה לא נזכיר בפעם השלישית) כשאתה באמת  צמא… לך לshimokitazawa.

רוצים לקרוא עוד על טוקיו מחוץ למסלול המוכר?

ממליצה לקרוא את הפוסטים הבאים:

טוקיו אהבה ממבט שני – טיול באיזור יאנאסן

בילוי ערב באסאקוסה– הצעה לבילוי של ערב קסום באזור מיוחד.

רוצים להתחיל מהתחלה? – קבלו טיפים מועילים לתכנון הטיול ליפן

 

 

 

תגובה אחת

אשמח אם תגיבו

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.